Sunday 12 February 2017

Apakah yang menyebabkan mata semakin rabun dan cara mengatasinya



Antara punca yang menyebabkan mata anda semakin rabun ialah katarak, membaca dalam gelap, penggunaan computer terlalu lama, pengambilan makanan yang tidak seimbang,  dan mata kering.


Carotomax








Kenapa anda perlu memilih carotomax sebagai vitamin mata anda? Kerana carotomax mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk mata sihat, kulit dan membrane mukosa.


Carotomax mengandungi 6 varieti karotena, doestrak dari rangkain sayuran dan buah yang kaya dengan sifat anti-oksidant seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit, dan lain- lain.


Ahli Nutrisi mencadangkan pengambilan 5-9 hidangan sayuran dan buah untuk mengekalkan konsestrasi beta karotena di dalam darah, sekali gus memelihara kesihatan penglihatan, kesihatan kulit dan mencegah kanser.


Antara kebaikan carotomax ialah dapat mempertingkatkan penglihatan. Ia akan menghasilkan “ungu visual” yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap dan mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam), kelesuan mata, rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), glaucoma, katarak, floaters, eye bags dan gegelung hitam di mata.


Ia juga memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kecing, dan merawat ulser saluran usus.


Testimoni:





Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh hubungi Yana di talian 010-5752918

No comments:

Post a Comment