Thursday 9 February 2017

Punca dan Cara atasi Muka Berjeragat



Jeragat ialah di mana keadaan kulit muka yang bertompok coklat atau hitam yang biasanya kelihatan pada pipi, dahi, dagu dan sekitar hidung. Banyak faktor yg menyebabkan jeragat akan timbul di kulit muka.

Punca Muka Berjeragat ialah:


  • Hormon tidak stabil
  • Kehamilan
  • Stress atau tidak cukup tidur
  • Terdedah dengan sinaran UV
  • Penggunaan kosmetik yg tidak sesuai


Cara atasi Masalah Jeragat dengan Produk:


GLA Complex Shaklee





Masalah jeragat dapat diselesaikan dengan GLA Complex Shaklee. Ini kerana GLA Complex Shaklee tidak sama dengan GLA yg terdpat di pasaran. GLA di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO) tetapi GLA complex Shaklee diestrak dari borage yg mengandungi lebih 2 kali ganda GLA dalam EPO.


Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA merupakan sumber terbaik Omega-6 dan di gabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E.


Antara manfaat utama GLA Complex Shaklee ialah mengawal selia estrogen dan testosterone, herba tradisi yang di percayai, melambatkan menopaus dan memperbaiki infalamasi kulit.


Dengan pengambilan GLA Complex Shaklee juga eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, dan kurap. Pengambilan GLA Complex Shaklee dalam masa jangka panjang akan mengetatkan uterus, dan sekali gus memberi tone kpd uterus untuk kulit lebih muda.


SR Vitamin C Shaklee







Masalah jeragat juga dapat diselesaikan dengan SR Vitamin C Shaklee yang mana setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan vitamin 1.5 Vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam.


Antara manfaat Vitamin C Shaklee ialah dapat membentuk kolagen, peningkatan sistem imun, mengekalkan kolestrol sihat dan mencantikkan kulit.


Pengambilan vitamin c setiap hari akan menghasilkan kulit muka yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukkan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat pada kulit muka.


Untuk sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya di talian 010-5752918(Yana)
#pengedarshakleeMarang

#setviralcantik

No comments:

Post a Comment