Tuesday 14 February 2017

Dengan Nutriferon Shaklee anda dapat tingkatkan sistem imun dengan berkesan






Nutriferon di estrak dari 4 tumbuhan iaitu biji labu, Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago yang mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semula jadi interferon tubuh.


Formulanya yang digunakannya adalah semulajadi, selamat, tulin, dan berkesan. Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.


Nutriferon adalah satu formula ekslusif dan dipatenkan oleh Shaklee dan tidak dijual dikedai-kedai biasa. Ianya hanya boleh didapati melalui Shaklee.


Manfaat utama Nutriferon ialah:


Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari- ianya adalah satu-satunya interferon semula jadi di dunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semula jadi tubuh berfungsi untuk membunuh T-cells, B-Cells, dan makrofag.


Melindungi dari influenza- ia akan mengimbangi tubuh kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, bersin, alergi, inflamasi dan influenza.


Meringankan stress dan kelesuan- meringankan kemudaratan yang di sebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.



Testimoni:






Untuk sebarang pertanyaan, hubungi saya di talian 010-5752918 (yana)

No comments:

Post a Comment