Sunday 12 February 2017

Cara kempiskan perut cepat dengan set kempis perut Shaklee – cepat betul!



Perut buncit akan menjejaskan penampilan seseorang tidak kira lelaki mahupun perempuan. Ia juga akan menyebabkan anda berasa letih walaupun hanya dengan berjalan sahaja.


 Antara punca perut menjadi buncit ialah pemakanan yang tidak seimbang, tidak mengamalkan gaya hidup sihat, mengalami masalah penghadaman dan lain-lain.


Oleh itu, yana ingin kongsikan dengan anda tentang  Set kempis perut Shaklee iaitu:


Herb- Lax






Herb-Lax mengandungi 9 herba semulajadi iaitu alfafa leaves, senna leaves, anise seed, malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed, dan culver’s root.


Funsi Herb- Lax dalam mengempiskan perut ialah dengan membersihkan najis yang tersekat, merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.


Herb- Lax akan melakukan tindakan untuk pembersihan yang lembut boleh mengembalikan semula proses semula jadi pengerakkan usus dan sekali gus membantu masalah sembelit.



Lecithin








Lecithin diestrak darinkacang soya organic bukan-GMO, dan setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol.


Kebaikan lecithin dalam mengempiskan perut ialah dengan pemecahan lemak dan kolestrol dalam badan dan pengambilan lecithin dalam kuantiti yang bnyak akan mempercepatkan pembakaran lemak untuk proses pelansingan yang seimbang.


Lecithin juga merupakan pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.


Testimoni:







Untuk pertanyaan sila hubungi yana di talian 010-5752918


No comments:

Post a Comment