Tuesday 14 February 2017

Punca dan Cara untuk Mengatasi Jeragat atau Bintik Hitam pada Kulit Wajah Anda







Jeragat atau binti hitam akan muncul pada kulit muka anda tidak mengira umur. Tetapi kebanyakkannnya akan muncul pada umur anda awal 30-an.


Ramai yang merungut bahawa jeragat atau bintik hitam pada kulit muka tak kan hilang dan susah untuk di hilangkan.


Antara punca yang menyebabkan kulit muka di diami oleh jeragat dan bintik hitam ialah di sebabkan hormone tak stabil, terlalu terdedah dengan cahaya matahari, stress, tidak cukup rehat dan lain-lain.


Kali nie Yana ingin kongsikan dengan anda bagaimana untuk mengatasi jeragat atau bintik hitam dengan produk.



GLA Complex






Hormon tak stabil perlu di rawat terlebih dahulu agar ia dapat melambatkan proses menopaus. GLA Complex akan memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, insomnia, ketidak hadaman, depresi. Dengan pengambilan GLA Complex dalam jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi ton kulit agar kelihatan lebih muda.


GLA Complex juga akan mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap dan sekali gus akan meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatism dan arthritis.


 GLA Complex sesuai untuk wanita dan lelaki kerana tubuh manusia tidak dapat menghasilkan asid linoleik dan hanya boleh diperolehi melalui makanan.



SR Vitamin C





Kekurangan vitamin C akan menyebabkan gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.


Setiap tablet vitamin c Shaklee mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam.


Ujian klinikal membuktikan didalam 2 tablet Vitamin C Shaklee mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120 mg bioflavonoid yang juga dikenali sebagai vitamin c Complex.


SR Vitamin C juga mempunyai kemampuan untuk meningkatkan keberkesanan Vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.


Banyak manfaat vitamin C Shaklee. Antaranya  ialah dapat merangsang pembentukan kolagen. Kolagen merupakan sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Ianya juga mmpu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.


Pengambilan vitamin C Shaklee setiap hari boleh menghasilkan kulit yang cantik seperti kulit menjadi lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pigmen yang menyebabkan terjadinya jeragat atau bintik hitam.



Untuk sebarang pertanyaan, hubungi saya di talian 010-5752918 (yana)


No comments:

Post a Comment