Monday 13 February 2017

Wauuu…bestnya!!! Jerawat dah berkurang setelah ambik set kecantikan Shaklee



Siapa yang suka kan jerawat yang tumbuh pada kulit muka kita besar, kemerah-merahan, bernanah dan dari hari ke hari semakin banyak. Lepas tu, tinggal kesan parut hitam yang susah nk hilang. Eeeeiiiii, xsuka kan?


Banyak punca yang menyebabkan jerawat suka sangat singgah di kulit muka kita. Antaranya ialah masalah hormone tak stabil, mengalami masalah resdung, jarang mencuci muka, faktor pemakanan, dan sebagainya.


Kali nie, yana nak share dengan anda tentang set kecantikan Shaklee anda dapat merawat jerawat yang anda pada kulit muka.



SR Vitamin C




Setiap tablet vitamin c Shaklee mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam.


Ujian klinikal membuktikan didalam 2 tablet Vitamin C Shaklee mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120 mg bioflavonoid yang juga dikenali sebagai vitamin c Complex.


SR Vitamin C juga mempunyai kemampuan untuk meningkatkan keberkesanan Vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.


Banyak manfaat vitamin C Shaklee. Antaranya  ialah dapat merangsang pembentukan kolagen. Kolagen merupakan sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Ianya juga mmpu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.


Pengambilan vitamin C Shaklee setiap hari boleh menghasilkan kulit yang cantik seperti kulit menjadi lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pigmen.


Oleh itu, anda perlu berhati-hati dalammemilih produk yang selamat di gunakan tanpa menjejaskan kesihatan dan kulit anda.



GLA Complex




GLA Complex dapat membantu untuk merawat hormone yang tak stabil, ianya sesuai untuk lelaki dan perempuan. Ramai yang salah anggap bahawa GLA hanya khas untuk wanita tetapi supplemen GLA asid linoleik yang sama penting seperti asid amino tidak boleh dihasilkan dari makanan.


Masalah jerawat  dan jeragat dapat diselesaikan dengan GLA Complex Shaklee. Ini kerana GLA Complex Shaklee tidak sama dengan GLA yg terdpat di pasaran. GLA di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO) tetapi GLA complex Shaklee diestrak dari borage yg mengandungi lebih 2 kali ganda GLA dalam EPO.


Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA merupakan sumber terbaik Omega-6 dan di gabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E.


Antara manfaat utama GLA Complex Shaklee ialah mengawal selia estrogen dan testosterone, herba tradisi yang di percayai, melambatkan menopaus dan memperbaiki infalamasi kulit.


Dengan pengambilan GLA Complex Shaklee juga eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, dan kurap. Pengambilan GLA Complex Shaklee dalam masa jangka panjang akan mengetatkan uterus, dan sekali gus memberi tone kpd uterus untuk kulit lebih muda.



Energizing Soy Protein (ESP)






ESP dari Shaklee merupakan satu- satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.


Ia juga turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. ESP sangat sesuai untuk semua peringkat umur.  Satu hidangan Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali gnada telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah di serap oleh tubuh manusia.


ESP akan merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti- penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.


Fungi ESP juga akan membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migraine, imsomnia dan tekanan. 


Kebaikan Asid Amino dalam ESP ialah untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, dan kulit, sekali gus akan membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua. Dengan pengambilan ESP yang kerap adalah kunci kepada awet muda.



Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser




Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser akan berfungsi untuk membersihkan dan menyegarkan kulit muka. Manakala, rumpai laut akan menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan kulit muka.


Di samping itu, Alga Hijau akan menyahkan toksin dan melembabkan kulit muka dan strawberi Begonia akan membantu untuk mencerahkan dan mengimbangkan pigmen yang menyebabkan kulit kelihatan tidak bermaya.


Kesimpulannya, Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser akan melembutkan kulit muka dan memberi kesegaran kepada kulit muka agar kelihatan sihat dan cantik.


Testimoni:






Untuk sebarang pertanyaan, hubungi saya di talian 010-5752918 (yana)

No comments:

Post a Comment