Monday 6 February 2017

Cara Menghilangkan Jerawat Kronik dengan Cepat dan Mudah


Jerawat akan muncul pada kulit apabila minyak dan sel kulit mati yang menyumbat pori- pori. Ramai yang tak suka jerawat timbul kat muka kan? kesan dari jerawat menyebabkan parut- parut hitam akan muncul dan susah nak hilang. Jerawat juga menyebabkan anda berasa kurang keyakinan diri.

Punca- Punca Jerawat:

  • Hormon tidak stabil - tanda hormon tidak stabil ialah apabila period tidak teratur, mengalami masalah sengugut dan terlalu stress. Hal ini kerana kilang minyak akan aktif dan akan mengeluarkan jerawat dengan banyak.

  • Bakteria - selalu sentuh kulit muka dengan tangan yang kotor dan tidak bersih. Dengan wujudnya jerawat yang banyak di kulit muka, anda mesti mempunyai perasaan geram untuk memicit jerawat tersebut dan secara tidak langsung akan menyebabkan kuman di sekitar kulit muka akan tersebar.

  • Alahan berpunca dari makanan- antara makanan yang menyebabkan alahan ialah 'seafood', makan makanan yang bergoreng atau berminyak turut menyumbang munculnya jerawat dengan banyak. 

  • Toksin- toksin wujud dalam badan kita akibat pengambilan pemakanan yang tidak terkawal. sistem semula jadi tubuh, tidak akan membuang toksin tersebut secara semula jadi. Ini sekali gus akan menyumbang kepada kulit yang berjerawat. 

Cara Penyelesaiannya melalui Produk:













Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavoniod, diestrak dari kulit buah yg juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.















Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega-6 dan juga digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkersanan dan kestabilannya. kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh Shakleeguard, anti-oksidan semulajadi yg dipatenkan. 
















'Energizing Soy Protein' dari Shaklee merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yg tidak dpat di hasilkan oleh tubuh manusia. ESP juga diperkayakan dengan 5 sunber vitamin dan 4 sumber mineral. Yang lebih istimewanya satu hidangan ESP bersamaan dgn 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah di serap oleh tubuh manusia.


Testimoni :




















Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di 010-5752918 (yana)😉

1 comment:

  1. Bagus 3 produk ini. Saya sendiri makan. Makan untuk kulit muka tapi migrain pon baik sekali. Suka sangat.

    ReplyDelete