Tuesday 7 February 2017

SR Vitamin C Shaklee untuk Jerawat dan Cerahkan Kulit dengan selamat 




Pada zaman yang serba moden ini terlalu banyak produk kecantikan yang keluar di pasaran, bab kata pepatah “seperti cendawan tumbuh selepas hujan”. Tetapi anda perlu memilih produk yang sesuai dengan kulit muka untuk merawat jerawat agar produk tersebut tidak mengandungi bahan yang merbahaya.


Yana ingin kongsikan dengan anda tentang kelebihan SR Vitamin C Shaklee untuk merawat jerawat dan sekaligus mencerahkan kulit anda dengan selamat.

Setiap tablet vitamin c Shaklee mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam.

Banyak manfaat vitamin C Shaklee. Antaranya  ialah dapat merangsang pembentukan kolagen. Kolagen merupakan sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Ianya juga mmpu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

Pengambilan vitamin C Shaklee setiap hari boleh menghasilkan kulit yang cantik seperti kulit menjadi lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pigmen.

Oleh itu, anda perlu berhati-hati dalammemilih produk yang selamat di gunakan tanpa menjejaskan kesihatan dan kulit anda.


Di bawah yana sertakan testimoni daripada pelanggan yang Berjaya merawat jerawat dan mencerahkan kulit muka dengan selamat dengan pengambilan SR Vitamin C Shaklee. 



untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di 010-5752918(Yana)
#pengedarshakleeMarang
#setcantikviral


No comments:

Post a Comment